rastalinda

Alla inlägg under juni 2011

Av Linda Mabbitt - 24 juni 2011 00:26

Hej bloggen vet hur det blir imorn. Eller idag eftersom det är ju idag. Aja, Erika ska sova hos mig. Vi ska antagligen ringa några fler. Ska höra med Shano om hon kan va med oss en stund även om hennes kusiner kommer.
Hejdå alla söta!



// Rastalinda  

Av Linda Mabbitt - 23 juni 2011 20:17

Hej bloggen! Kom just till pappa. Hade jätte svårt att sova igår/idag efter att ha varit ute med Shano hela natten. Vi gick runt på stan sen kolla vi i en persons fönster. Haha. Imorgon äre midsommar. Vet inte vad jag ska göra men jag ska iallafall med pappa, annakarin, sandra och matte-blatte till järnboås och göra nånting. Det blir på mårgånen nån gång. Sen vet jag inte. Men jag tror det blir att va med nåra kompisar iallafall. Vad ska ni göra? Aja men tror jag ska hyra en film nu. Men bloggar mer sen. Hejdå glad midsommar alla söta!


// Rastalinda  

Av Linda Mabbitt - 19 juni 2011 13:02

Hej bloggen. Har nyss vaknat. Sitter och kollar en film. Fattar ingenting av den. Aja men ska till mamma senare idag. Tror jag ska dra till Shano då. vet inte vad jag ska göra på midsommar, jag tror Shanos kusiner skulle komma då. Jag hade tänkt fråga henne om hon ville hitta på någe då men aja. Vettefan får väll hitta på någe då. Jag kom på att jag vill hoppa bungee jump. Ser sjukt kul ut. Men som sagt jag behöver länkar till era bloggar så jag kan länka er. Tipsa gärna om andras bloggar med. Vill att Shams ska komma tillbaka till sverige snart, har varit tomt utan henne. Tatjana är oxå saknad.    Men puss på alla fina som läser.

// Rastalinda  

Av Linda Mabbitt - 18 juni 2011 16:58

Av Linda Mabbitt - 18 juni 2011 16:40

Tjena bloggen! Har skaffat blogg igen. Kände att jag va lite avundsjuk på dom som har blogg, det är ju rätt kul att blogga. Men skaffa med samma namn igen, palla inte komma på nåt annat namn. Är hos pappa just nu men kanske ska dra till stan snart. Kolla på The Ring 2 inatt. Måste bara säga att det va riktigt bra! 1an är inte ett dugg bra, alla säger " åh, man kan inte sova på en vecka typ!" Men så läskig är den ju inte. Men ni får kommentera era bloggadresser om ni vill att jag ska länka er. Puss & kram alla söta läsare!


// Rastalinda  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor i en liten skithåla som kallas Nora.
Kommentera gärna vad du tycker om bloggen. Om du tycker att min blogg är skit så ge fan i att läsa den då.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards