rastalinda

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

SGDF NJUYH FGH..

Av Linda Mabbitt - 13 december 2011 12:26

tjo. Sorry att jag inte har bloggat på flera månader men jag har typ glömt att jag hade denhär bloggen.. skaffade en annan blogg på devote men det fuckade upp sig som inåthelvete.. sen kom jag ju på att jag har en blogg här. Vart fan ska jag börja ? det har ju hänt massa saker ju.. Kan börja med att säga att jag va  i skolan nyss, men jag gick hem (eller ja, till Shamz & Noora. Jag bor typ här kan man säga ) för jag orka inte va där längre, hatar klassen. Typ bara massa hor-troll där.. men det finns ju några bra men inga jag umgås med direkt.. vill byta till min älsakade Shamziz klass. Juste jag beställde en Hoodie tröja med Texten Escape the fate där fram och nån bild där bak. Och den kom igår, fan va glad jag blev. jag hatar att det är helt ävla fucking isit ute över hela gatorna.. jävla vinter. Snart äre ju jul med men det skiter jag fan i .. fattar inte varför alla gillar julen så jävla mycke? finns ju inte någe bra med det förutom presenter & pengar oså.. idag ska jag färga håret, först ska jag typ färga svart ( det svarta börjar bli brunt sen måste utväxten färgas ) sen ska jag typ bleka 2 stora slingor i underhåret sen färga dom knall röda. hoppas det blir bra. idag blev jag så jääävla förbannad på en riktigt riktigt äcklig person i min klass. fyfan vad jag hatar henne.. helt seriöst, hon är den värsta människan jag vet. riktigt vidrig. hur jävla normal är man inte om man går runt och sjunger i korridorerna ?.. den är ju en sak om man inte är seriös men att vara helt allvarlig oxå.. hahah nja.. dessuton låter det bedrövligt när hon piper ut massa ljud ur käften.. och om du läser dehär vet du vem du är så jag vill att du ska verta att jag hatar dig så fucking mycke.

 
 
Ingen bild

anonym

27 januari 2012 19:40

HAHAHAHAHA!!! omg hörru, du kan inte ha det lätt! Ja jag fattar att du menar mig, men du ska veta att jag bryr mig inte ett jävla skit. Tror du på riktigt att jag bryr mig om du tycker att jag sjunger dåligt?? jag bryr mig inte om din åsikt! osen vet väl förihelvete inte du om jag sjunger seriöst eller inte, det har inte du en jävla aning om! men grejen är att det är så synd om dig, det är riktigt jävla synd om dig. ursäkta, men du är bara så grymt avundsjuk på mig och mina kompisar, för att vi är så mycket bättre och snyggare än dig! alla tycker att du är en liten ful tönt, bara så du vet. så kan du bara sluta tro att du är något? för du är fan ingenting! ingen bryr sig om dig. ta och skaffa dig ett liv istället. byeee, förhoppningsvis föralltid.

Linda Mabbitt

29 januari 2012 15:56

jaha så det är synd om mig? okej. haha jaså alla tycker det, men du ska veta att jag skiter fan i vad andra tycker om mig. det stör mig inte vad andra tycker, det är ju lixom mitt liv, ellerhur? och oavsätt hur folk tycker jag ser ut så kommer jag inte ändra mitt utseende. ´jag får se ut hur fan jag vill och vara precis hur jag vill. och att jag ska sluta tror att jag är nånting kan du fan glömma. hhahah idiot? ingen bryr sig om mig, nehe? så du har frågat alla dårå? kan säga dig att det finns folk som bryr sig om mig. men inte för hur man ser ut eller nåt sånt skit. har fan heldre mindre polare som är riktiga än flera som inte ens bryr sig. haha så du bryr dig inte om min åsikt? vafan skriver du allt detdär för då? men om du tycker att jag är så jävla ful och töntig osv, vafan läser du min blogg för då?! jävla idiot

 
Ingen bild

anonym

29 januari 2012 20:21

jamen om du får vara hur fan du vill så får väl andra också vara hur fan dom vill?! eller är det bara du som lever i den här världen? Nej juste, och då ska du förfan inte klaga på andra heller. Nej asså du behöver inte sluta tro att du är nånting! Det gör du som du vill med, men jag ville bara tala om för dig att du inte är det. Säga sanningen liksom, eftersom du inte verkar vara medveten om det :) haha tycker bara att det är dags för någon att tala om för dig hur andra uppfattar dig. Men om du inte bryr dig och tänker forsätta vara den idiot du är, så visst! Och ditt jävla tjat om hur dåligt Nora är, flytta härifrån förfan, ingen vill endå ha dig här.

Linda Mabbitt

29 januari 2012 22:56

hahahah? medveten om vad andra tycker? jodu det är jag men det stör mig inte. haha jag vem äre som är en idiot? det är nog du. det är sånna som du som förstör nora. jaa om jag kunde flytta här ifrån så äre väl klart som fan jag skulle göra det? ingenting man väljer vart man bor om man är 13 år? men det kanske inte du visste? haha jodå, det finns folk som vill ha mig här. sen blire bara roligare om ingen vill att jag ska vara här och jag är det. för då stör sig ju folk på det. sen kan du bara skriva att det är fideli andersson. du behöver inte skriva anonym för både du och jag vet att det är det. om du inte har tagit fel.. eftersom att det finns 2 styken i min klass som brukar gå runt o sjunga men bara en som är vidrig.

 
Ingen bild

anonym

30 januari 2012 17:24

Det är som du säger, jag ska inte slösa tid på att diskutera med människor som jag sbsolut inte förstår mig på.. sånna som jag avskyr. men det är bara det att jag blir så jävla förbannad på hur du håller på! typ i skolan, tror du inte att jag hör vad ni säger om mig och malin?? jag hör precis allt, och det gör mig så jävla sur. Jag tycker själv att det är riktigt töntigt att skriva över internet, men jag kunde bara inte låta bli att skriva precis hur jag tycker om dig. eftersom du säger och skriver överallt vad du tycker om mig? för inte fan vill jag prata med dig. vi är bara väldigt olika, och jag är jävligt glad att jag inte är som dig. nu har jag fått säga det jag ville, och ska jag inte störa dig mer. ha ett bra liv hörru!

Linda Mabbitt

30 januari 2012 19:34

haha nej men gör ihnte det då? haha tror du inte jag hör vad ni säger om mig? haha men tyvär bryr jag mig inte. sen undrar jag varför i helvete du läser min blogg om du tycker att jag är så jävla ful o töntig? och ingen bryr sig om mig? nehe? men det verkar ju som du gör det eftersom du läser min blogg? haha blir fan förvirrad...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Mabbitt - 31 januari 2012 21:32

åh.. kom just på hur mycke jag saknar en tid med W.. Så jävla fin tid. Synd att det gick åt helvete. Om man bara kunde spola tillbaka tiden o typ ändra sina misstag.. Det hade ju vart as bra, men tyvärr. Saknar allt iallafall.   ...

Av Linda Mabbitt - 31 januari 2012 20:47

tjatja. Så jävla trött just nu. Iallafall, idag  började min dag med att jag försov mig   jag hade faktist tänkt att gå till skolan idag..  men jag gick iallafall på en lektion.. syslöjden... Typ rätt okej för man kan bara sitta där o chilla oså    S...

Av Linda Mabbitt - 30 januari 2012 22:48

Hej! Idag bråkade jag med nåra lärare för att dom är så jävla bitchiga -.-'' .., idag fick jag göra om prov på fysik och det gick inte bra så. Jag ska göra  om en gång till. Efter skolan åkte jag till örebro med linda emelie och angelica , vi shopp...

Av Linda Mabbitt - 29 januari 2012 23:33

hejhej .  just ätit kvällsmat med min habibti Shamz. Nu ska vi typ sova.  Och typ snacka om snygga killar. Haha nerå, eller vet inte. Vi får väl se.  Fast blev sugen på att kolla på film   men aja. jävla långt inlägg det va.. Har inte så mycke att sk...

Av Linda Mabbitt - 29 januari 2012 15:59

hejhej. kom just hem från pappa. Har typ bara chillat där oså. Noora ringde mig vid typ 3 inatt och sa att hon skulle komma hem idag. Men vi får väll se hur det blir med det.. Så jävla trött på folk med så otroligt jävla dåligt själv förtroende så de...

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor i en liten skithåla som kallas Nora.
Kommentera gärna vad du tycker om bloggen. Om du tycker att min blogg är skit så ge fan i att läsa den då.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards