rastalinda

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Linda Mabbitt - 24 augusti 2011 21:10

H e j bloggen. Har verkligen inte haft tid att blogga. Ledsen för det men men. Kan väll börja med att skriva om i måndags. Det va ju första skoldagen då. Va rätt så blyg oså men jag lärde känna folk iallafall. Vi gick först till gympasalen och rektorn babbla massa sen stack vi till klassrummet och lärarna babbla massa med. Sen hade vi rast och sen åt vi typ. Sen hade vi håltimme. Fett nice vare. Vi stack till coop oså. Sen hade vi engelska & svenska. Sen var dagen slut. Kom hem och stack till shano. Igår ; åkte till skolan gick typ villse men Matilda & Ebba kom och mötte mig. Puss på dom. Sen hade vi so, typ det ända av dagen jag kommer ihåg. Juste vi hade skolfoto med.. Idag var jag inte i skolan för jag hade så jävla ont i magen oså. Men imorn kommer jag. Funderar på att byta till karlsäng iallafall. Värkar så himla mycke bättre. Fas jag kommer ju sakna alla underbara i klassen oså. Men det är ju så jävla jobbigt att åka buss varje dag. Btw jag har ny dator, vettefan vad mamma har för smak på datorer men aja . Va med min söta lilla vän Shano. Vi stack till ica för att köpa pizza som man värmer i ugnen, dricka & godis. Hon va tvungen att sticka innan pizzan va klar:/ Men har inte så mycke mer att skriva just nu men puss på alla sötizar!      

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor i en liten skithåla som kallas Nora.
Kommentera gärna vad du tycker om bloggen. Om du tycker att min blogg är skit så ge fan i att läsa den då.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards