rastalinda

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Linda Mabbitt - 28 augusti 2011 19:41

Hej alla läsare. Helt slut efter en underbar helg. Gårdagen var klart bäst !
Shams ringde och sa att hon hade kommit hem från sin semester. Så jag åkte till henne senare. Shano skulle jag ha gått med från början fast hon palla inte dra ner för hon va trött eller va det nu va. Men sen gick jag och Shams till Nora ( hennes syrra inte stan alltså ) . Vi fixa oss där oså, sen typ gick vi runt på stan oså. Sen käka jag och Shams, sen drog vi till henne, vänta på hennes syrra oså. Sen stack vi ner till tivolit eller hur fan det stavas. Det va skit kul iallafall. Sen kolla vi på Taitanic på morgonen typ när vi kom hem oså. Sen kommer jag fan inte ihåg. Men imorn äre karlsäng som gäller, ska väll bli rätt bra tror jag. Hoppas det iallafall. Juste är helt jävla pank nu. Åkte rätt mycke oså, fast vi fick ju gratis av nåra som jobba vid karusellerna, nice som fan. Hade typ kanske 70 spänn kvar av marken men låna ut 50 spänn oså. Så ja, jag är pank. Men puss på alla sötisar   

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor i en liten skithåla som kallas Nora.
Kommentera gärna vad du tycker om bloggen. Om du tycker att min blogg är skit så ge fan i att läsa den då.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards