rastalinda

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linda Mabbitt - 18 januari 2012 14:07

Har inte pallat blogga sen nån månad tillbaka, men skit samma. Har väll inte hänt ett skit som vanligt. Jag bor ju somsagt i en liten skithåla som heter Nora. Just nu sitter jag bara och chillar. Hade ju bestämt att jag skulle vakna klockan 6 idag och gå i skolan hela dagen men vafan? Hur orkar man gå dit och vara där med alla idioterna ända till klockan halv 4. Dessutom försöker jag sluta röka, men hur fan tror ni det går? Har typ köpt några jävla nikotintuggumin som ska hjälpa. Ja, dom hjälper ju lite iallafall. Men jag tar ju typ nån cigg ibland ändå. Tränade typ hela kvällen igår och lite aldeles nyss.

Har köpt en ny mobil föresten. En Iphone 4s. Rätt bra faktist. Fast internet är typ helt sneknullat för det funkar typ inte. Juste sen ska jag flytta oxå. Typ mamma som ska fllytta till hennes kille eller vad man ska säga. Men på sätt o vis äre ju bra. Hon ska typ betala en laptop till mig. Ska typ få ett fett stort rum oxå. Jag ska typ ha svarta tapeter och bara nya möbler oså. Fan va skönt med en ny säng o allt. Men det dåliga är att det finns nå jävla stall skit som folk hyr platser till sina jävla hästar oså. Hoppas bara inte att det är nån jävla bitch som ska ha sin häst där. Sen är det ju ganska långt till skolan. Men ska antagligen få skjuts dom dagar mamma inte jobbar, men annars vet jag inte. Men kommer ju fortfarande bo här. Hos Shamz alltså. Men kanske inte lika mycke eftersom jag kommer få rättså nice rum. Det är jävligt bra att jag har rum själv på nedervåningen så dom hör ju inte om jag drar ut ellerså. Sen har jag ju fönster precis vid trappan oså. Sen har dom badrum där uppe med så dom kommer inte komma ner oså. Ska typ ha en boxnings säck på mitt rum med. Fan va chill alltså. Funderar på att göra en ny header men det får bli när jag kan ladda upp bilder från mobilen. Alltså när internet funkar i mobilen. Hejdå   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor i en liten skithåla som kallas Nora.
Kommentera gärna vad du tycker om bloggen. Om du tycker att min blogg är skit så ge fan i att läsa den då.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards