rastalinda

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Linda Mabbitt - 26 januari 2012 18:40

Hejhej. Idag har jag inte gjort ett skit. Va inte i skolan heller. Va så jäävla trött   Fan gick verkligen inte att gå upp. i tisdags va jag hos frissan. Klippte topparna för det va fan skit slitet. Sen snagga jag på sidan. Blev rätt nöjd. Förut tyckte jag det va det fulaste som man kunde göra. Men sen kom jag på att det va rätt snyggt. Färgade håret svart när jag kom hem. Hade typ bara lite svart kvar i håret. Det va typ ljusbrun utväxt och underhåret som skulle va rött va typ brunt. As fult. Men nu är det svart. Imorn ska jag åka in till örebro med nåra, ska pierca mig. Septum. För er som inte vet vad det är så är det i näsan. Ni vet som en tjur  .  As snyggt. Vill inte direkt ha piercingar som alla andra har. Typ i läppen, naveln, ögonbrynet o tungan. Tungan och ögonbrynet är fett snyggt, men alla börjar ju ta där så får bli septum. Typ ingen som gar och det är snyggt. Den fulaste piercingen man kan ha är i naveln. Så jävla fult. Det är bara porrstjärnor som har där. Och då ska alla barn ta där. As störande. Madde, lovisa och amelia, det är iallafall snyggt på dom. Jag och Shamz skulle åka in till örebro i måndags tror jag det va.. inte säker. Men iallafall när vi stog och väntade på bussen och då träffade vi Amelia & Angelica. Dom skulle oxå in till örre för Angelica skulle pierca läppen. Blev as bra   Så vi satt med dom på bussen. Sen kom Shamz fram till att hon skulle pierca smiley. Jävlar va bra det blev. På lördag ska jag till marieberg med mamma... Hejdå    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej. Jag är en tjej på 13 år som bor i en liten skithåla som kallas Nora.
Kommentera gärna vad du tycker om bloggen. Om du tycker att min blogg är skit så ge fan i att läsa den då.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards